 |
Nagy Andrea oligofrénpedagógia-logopédia szakos gyógypedagógiai tanár közokatási vezető Bliss nyelv tanára funkcionális hangzavarok tanára GMP diagnosztika és terápia minőségfejlesztési ismeretek alkalmazása a közoktatásban mozgókép és médiaismeret oktatása EU-s pályázatíró projektmenedzser Corvinus Egyetem, Államigazgatási Főiskolai Kar, Igazgatásszervező A boldogságórák elmélete és módszertana A nyelvlökéses nyelés elméleti háttere és gyarorlatorientált terápiája A myofunkcionális diszfunkciók diagnosztikája és kezelése
|
 |
Király Rita oligofrénpedagógia-pszichopedagógia szakos gyógypedagógiai tanár drámafoglalkozás vezető minőségfejlesztés a közoktatásban Szegedi Tudományegyetem, Pedagógiai értékelési szakértő vizsgáló eljárás és tréning az iskolás gyermekek részképesség-gyengeségeinek felismerésére és kezelésére a matematika tanulás zavarai (diszkalkulia) a diszlexia megelőzése - az értő olvasás előkészítése számítógép-szerelő, -karbantartó
|
 |
Andrási István oligofrénpedagógia-logopédia szakos tanár földrajz szakos általános iskolai tanár közoktatási vezető fogyatékos személyek testkultúrális képzésének, egészségnevelésének, testnevelésének és sportjának kiegészítő szakirányú ismeretei
|
 |
Boros Anikó óvodapedagógus gyógypedagógus-tanulásban akadályozattak pedagógiája szakos tanár
|
 |
Dóra Anikó történelem-orosz szakos tanár tanulásban akadályozottak gyógypedagógiai tanára logopédus tanár minőségirányítás vizsgálóeljárás és tréning az iskolás gyermekek részképesség-gyengeségeinek felismerésére és kezelésére
|
 |
Falusi Mónika általános iskolai tanító és óvodapedagógus pszichopedagógia szakos gyógypedagógiai tanár drogprevenció Sindelar-Zsoldos program minőségirányítás fejlesztőpedagógus
|
|
Juhász Juliánna óvodapedagógus gyógypedagógus-tanulásban akadályozottak gyógypedagógia tanára
|
 |
Kerekesné Borsányi Tünde konduktor-tanító
|
 |
Kovács Edina tanító tanulásban akadályozottak gyógypedagógiai tanára Szegedi Tudományegyetem, Pedagógiai értékelési szakértő vizsgáló eljárás és tréning az iskolás gyermekek részképesség-gyengeségeinek felismerésére és kezelésére a matematika tanulás zavarai (diszkalkulia) a diszlexia megelőzése - az értő olvasás előkészítése számítógép-szerelő, -karbantartó
|
 |
Lendvai Attila Szabolcsné tanító
|
 |
Molnár Gyöngyi rajz-földrajz szakos tanár
|
|
|
|
Nagy Nikoletta tanító
|
|
Siposné Trencsényi Hajnalka óvónő oligofrén pedagógia szakos gyógypedagógia tanár általános informatikus
|
|
Tóth Orsolya Oligofrénpedagógia- Pszichopedagógia szakos gyógypedagógiai tanár
|
| |
 |
Vargáné Bíró Marianna biológia-földrajz szakos tanár fejlesztőpedagógus szenzomotoros szemléletű állapot- és mozgásvizsgálat felvétele, értékelési szempontjai és alkalmazási lehetőségei csoportos szenzomotoros fejlesztés a TSMT-módszer alkalmazásával 3-7 éves kor között számítógép-szerelő, -karbantartó
|